3 Kasım 2017 Cuma

Firmam 2. yaşını doldurdu, kutlu olsun!

Firmamı kuralı 2 sene oldu ve bu vesileyle bir teşekkür yazısı yazmak istedim.

2 sene önce sevgili dostum Yiğit Aktan'ın (t) da kışkırtmalarıyla artık kendi firmamı kurmam kaçınılmaz olmuştu. Ben de kaçınmadım, üşenmedim ve uzun yıllardır aşkla kullandığım, inciğine, cıncığına kadar kurcaladığım, hakkında sabah akşam okuyup dersler aldığım, sınavlarına girip, ödül kazandığım Microsoft SQL Server ürünü konusunda profesyonel danışmanlık hizmeti vermeyi hedeflediğim firmamı kurdum.


www.ekremonsoy.com adresindeki ilk yazım

Firmamı kurduğumdan beri sağolsun sevgili eşim başta olmak üzere, dostlar ve piyasanın çeşitli uç ve bucağına dağılmış olan eski iş arkadaşlarım desteklerini hiç esirgemediler. Bu süreçte bazılarıyla yollarımız farklı firmalarda tekrar kesişti, bazılarıyla tekrar birlikte çalışma fırsatımız oldu.

Bu 2 yıllık süreçte İzmir'deki bir matbaadan, Bursa'daki bir girişimciden, dünya çapında binlerce insan çalıştıran şirketlere kadar birçok şirket ile çalışma fırsatım oldu. Aşağıda, hala birçoğuyla çalıştığımız bu şirketlerin bazılarının isimlerini (alfabetik) paylaşmaktan memnuniyet duyuyor ve bana güvenip, benimle çalıştıkları için teşekkür ediyorum.

- Ada Yazılım
- Alp Havacılık
- Borusan Lojistik
- Doğa Sigorta
- Edenred Türkiye
- Ericsson
- Morhipo.com
- Papara
- Penta
- Pronet
- RND
- Tiposoft

Her geçen gün öğrendiğim yeni şeyleri 20 yılın tecrübesiyle ve ilk günkü hevesle uygulayıp, paylaşma fırsatı bulduğum için ve yetmezmiş gibi bir de bu sayede faturalarımı ödeyebildiğim için çok müteşekkirim, hayata ve katkısı olan herkese.

Ekrem Önsoy
Microsoft SQL Server Danışmanı
www.ekremonsoy.com

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Tebrikler. Başarılarınızın devamını dilerim. Blogunuzu ilgiyle izlemeye devam ediyoruz.