19 Aralık 2011 Pazartesi

Golden Gate: "Invalid character value for cast specification"

HATA: "Invalid character value for cast specification"

AÇIKLAMA / ÇÖZÜM: Ben bu hata ile ilk önce Replicat tarafında karşılaşmıştım. Golden Gate'in "logdump" isimli araçıyla sorunu didiklerken, Replicat tarafında eklenmeye çalışılan tarih alanı değerinin 1757.58.35 gibi bir abuk değer olduğunu fark etmiştim. Bu sorunu da sadece sıkıştırılmış tablolarda yaşıyordum.

Daha sonra bu sorunu düzelttiklerini söylemişlerdi ve yeni bir versiyonu kullanmamı önermişlerdi. Yeni versiyonu kurmuştum ve daha sonra da aynı sorunla bu sefer kaynakta, Extract'larda karşılaşmıştım. Bu sefer sorunu sadece sıkıştırılmış tablolarda değil, tüm tablolarda yaşıyordum. Bu sefer de farklı bir versiyona yönlendirmişlerdi ve sorun bu şekilde çözümlenmişti.

Ekrem

Hiç yorum yok: